FÒRUM DE CALDERS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns)

3 participantes

Ir abajo

FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns) Empty FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns)

Missatge  rucfort Dt Set 11, 2012 2:37 am

Opinio personal de la festa major 2012 (Milor dit la festa major d'alguns)
Per a mí es una bergonya el que em vist aquest any. Una pandilla de peseteros atiburrança tant com podien sense mirar si les taules els hi falta res. Els inflables, demencials. Els preus inflats tant com han pogut amb tot i això el poble ens hi em avocat, vergonyos, les taules dels REGIDORS PLENES DE GOM A GOM, que no hi falti de res, i els demés, uqe els fotin, fins i tot l'el mateix alcalde, sense sardines i amb esforç un boci de pa, i el viiiiiiiii, on es el viiiiii, a la taula dels REGIDORS i AMICS!!!!!!!!, Vergonyos calderinsque es això? una presa de pel, qui es aquest president que va amb el pit tant a fora? Sap tant, que ens em fotut de gana!!!! I l'euga? on a cagat? a les caselles de la comisió?i doncs? on hi havia el remolc i el seu propietari. 3 cagades han calgut per a donar el premi, esclar després de la gran xiulada que ha rebut la comissio i el presi buscant sirenes per fer soroll, se la veia a venir, la vist i se la trobat, que no saps que un cavall si no es velluga no caga, i que no saps que si li ensenyes l'entrada, sempre estará pendent per sorti per allà? Això ja no es una festa major, això es una festa major per alguns, les grans taules al centre del gom a gom i a rebossar de tot que no falti, i bon profit. Penós nois, penos. Les queixes aquest any han estat en boca de tothom. Seguiu així, que us fereu molts amics. VISCA CATALUNYA LLIURA.

rucfort

Nombre de missatges : 1
Registration date : 11/09/2012

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns) Empty El 3%

Missatge  Gudari Ds Set 29, 2012 6:39 pm



Bones, no ho acabo d'entendre. No vaig ser a la sardinada, però vostè atribueix la responsabilitat de la falta de sardines als regidors?
D'altra banda, la sardinada tenia un preu força assequible, no?
Pel que fa a l'euga, no em semblaria malament que hagués tocat a la Comissió, ja que d'algun lloc s'ha de treure el finançament de la Festa, no?


Gudari

Nombre de missatges : 5
Registration date : 17/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns) Empty Re: FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns)

Missatge  ESTRANGER Dv Oct 05, 2012 1:50 pm

Veig com a estranger moltes ganes de criticar i poques ganes de treballar.

Disculpeu però penso que hi ha poca implicació per part de la gent del poble a l'hora de participar a la festa major.

Aquest any he pogut gaudir de la majoria d'actes de festa major i penso que és molt fàcil arribar a una activitat i opinar sobre ho malament que esta montada i ho bé que és podría haver organitzat.
És respectable la opinió de que era la festa major d'alguns,
però jo he vist sols (i s'han fet un fart de pencar) a la petita comissió de festes,
he vist escombrant la plaça a l'alcalde i als regidors,
he vist netejat neveres a gent que no erà de la comissió...

I també he vist poques ganes d'ajudar per part de molta gent.
Graciès comissió per la vostra feina.
Ànim calderins, la pròxima festa major apunteu-vos a treballar i no solsament a menjar botifarres i sardines.

ESTRANGER

Nombre de missatges : 1
Registration date : 05/10/2012

Tornar a dalt Ir abajo

FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns) Empty Re: FESTA MAJOR 2012 (Millor la festa major d'alguns)

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum