FÒRUM DE CALDERS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Accesos a l'escola

2 participantes

Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Accesos a l'escola

Missatge  silvia Dv Feb 05, 2010 12:20 am

Algu em pot explicar que esta pasant ?? amb els accesos a l'escola

silvia

Nombre de missatges : 5
Registration date : 05/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Accesos a l'escola

Missatge  silvia Dt Feb 09, 2010 11:35 pm

Que ningu em pot contestar?. Es que en el dia Regio 7 va sortir un article dient que els accesos de l'escola no pertenien a l'ajuntament.

Algú m'ho pot explicar sisplau

Bon dia

silvia

Nombre de missatges : 5
Registration date : 05/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Re: Accesos a l'escola

Missatge  NIFUNIFA Dt Feb 23, 2010 10:04 pm

Per entrar a la plaça de l'escola venin de direcció Manresa, no es pot girar a l'esquerra. Tanmeteix no es pot
girar a l'esquerra per anar a Moia. Nomes hi ha una ratlla continua.Tambe una senyal informativa a la sortida.
En el meu modest entendra, caldría posar dos senyals ben visibles de "Prohibit girar a l'esquerra".
No puc dir si hes competencia de l'Ajuntament o de carreteras.
Com sempra, te que passar alguna de grossa. I el curiós del cas, que dintre els vehicles viatgen quitxalla.
Per mes inri, tots el autocars que van a l'escola, respecten la ratlla continua????

NIFUNIFA

Nombre de missatges : 21
Registration date : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Accesos a l'escola

Missatge  silvia Dt Feb 23, 2010 11:53 pm

Amb contestacio al NIFUNIFA

Per casualitat has llegit el regio 7 ?? em sembla que no, perque aquesta no es la resposta que busco i no m'has aclarat res respecte a l'ho que em refereixo.


Accesos a l'escola = La plaça i el parquing que hi han just davant de la escola que fa poc han sigut reformats

silvia

Nombre de missatges : 5
Registration date : 05/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Re: Accesos a l'escola

Missatge  NIFUNIFA Dc Feb 24, 2010 11:04 pm

Ho sento Silvia. No he llegi l'article de Regió 7 i per tant no puc donar cap opinió al tema que plantejas.
A mi el que em preocupa, son les imprudencias que es fan a la entrada de la plaça de l'escola i
a la sortida, cuan a dintre al vehicle hi van menors de edad.Dedueixo que l'Ajuntament es renta
las mans. No ho sé.
Soposo que ja deus saber, que vivim en un poble opac, on tot ho decideix "El Corralito". Son pocs pero ben
avinguts.
Salut

NIFUNIFA

Nombre de missatges : 21
Registration date : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty accesos a l'escola

Missatge  silvia Dc Feb 24, 2010 11:44 pm

Tens tota la raó del mon amb aixó del "corralito".
Si vols et puc fer arribar l'article del diari Regio 7 on exopasa, a part del que tu et refereixes, alguns temes que també podrien interessar, no nómes a tu sinó a tot el poble. Per que podria ser que l'escola es quedes sense accessos

silvia

Nombre de missatges : 5
Registration date : 05/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Re: Accesos a l'escola

Missatge  NIFUNIFA Dv Feb 26, 2010 9:27 pm

Per cert Silvia. Ni no sabs quins son els membres del "Corralito" ves a veura cantar caramelles
el día de Pascua. Hi son tots, absolutament tots i totes. Son 5 o 6 acompanyats per els seus
mariaxis.
Salut

NIFUNIFA

Nombre de missatges : 21
Registration date : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Accesos a l'escola

Missatge  silvia Dc Mar 10, 2010 11:54 pm

Si em sembla molt be que es retrobin a una festa del poble al final tots som persones.
Peró no mas contestat si vols veure el que es va publicar en el diari Regio7, repeteixo es força interessant i per a tot al poble també ja que es mereixen saber el que passa.

silvia

Nombre de missatges : 5
Registration date : 05/02/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Accesos a l'escola Empty Re: Accesos a l'escola

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum