FÒRUM DE CALDERS
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

I LA NOVA PLAÇA????

4 participantes

Ir abajo

I LA NOVA PLAÇA???? Empty I LA NOVA PLAÇA????

Missatge  Admin Ds Maig 10, 2008 5:49 pm

Aquest és per opinar sobre la plaça:
m'agrada
no m'agrada
cal que hi deixem aparcar? i on?
...
afro

Admin
Admin

Nombre de missatges : 3
Registration date : 11/04/2008

https://calders.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

I LA NOVA PLAÇA???? Empty la nova plaça

Missatge  anònim Dg Maig 18, 2008 5:24 pm

Bé, és el primer cop que entro a aquest fòrum i he vist que no hi ha gaire paticiapció i he decidit dir la meva sobre la plaça. Igualment, m'havia registrat per parlar sobre això. Jo em pensava que al cantó on hi ha el Centre Cívic hi hauria vorera, com a davant de l'església. La majoria de persones amb les quals ho he comentat m'han dit exactament el mateix. Agrairia que algú m'espliqués com podria ser que a les 'conferències' ho hagés entès d'aquesta manera i la majoria de l'altre gent també. Tampòc entenc gaire per on passaran els cotxes sense molestar a la possibilitat de que la gent segui als bancs que hi ha i penso que encara que no s'hi deixi aparcar -una possibilitat de les que s'animava a parlar- hi haura gent que hi aparcarà igualment i sense cap senyal al terre (no sé si se'n hi posaran) crec que la plaça es convertirà en un lloc on no serà agradable passejar ni estar, degut als cotxes.

Crec que la plaça ha de durar molt de temps i s'ha de fer a consciència, un cop acabada no es podrà canviar.





Lo único que trasciende la existencia del ser humano… es su obra.
- Roberto González O.

anònim

Nombre de missatges : 1
Registration date : 18/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I LA NOVA PLAÇA???? Empty Re: I LA NOVA PLAÇA????

Missatge  Gudari Dc Gen 07, 2009 2:48 am

-


Editat per darrera vegada per Gudari el Ds Jun 12, 2010 4:28 pm, editat 1 cop en total

Gudari

Nombre de missatges : 5
Registration date : 17/06/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I LA NOVA PLAÇA???? Empty LA MAGNIFICA PLAÇA

Missatge  NIFUNIFA Dc Gen 07, 2009 9:37 pm

Gudari escrigué:m'agrada força. la de Moià és pitjor i la de Manresa no diguem. L'empedrat aquell és una mica curiós, però està prou bé. Sap greu pels mítics arbres que hi havia on les antigues escoles (eren moreres?).

El Puig és el principal problema urbanístic, però d'això també ja n'hem parlat

Salut!

Tot molt maco, a plena satisfacció del clients. I trobo a faltar unas reliquies que estan al cementiri i que quedarían molt be al mig de la plaça. Parlarien per si solas.
De fet hi ha un ambient molt maco. Els avis parlan del temps de la guerra sota una sombra i tambe del Barça.
Las mares pas-segan amunt i avall els cotxes de las criatures, mentras fan bogada. Els nens ben mudadets com si feçin la primera comunió jugant a la pilota, mentre les sevas mares els hi diuen "No t'hen brutis" Ai.Ai.
Els marits sota un parasol asentats a la terrassa del bar, fent una cervesseta parlan de dones i del temps, i de com está el mon. Els diumenges un cop acaba la missa, t'hom va a fer el got amb olives i patates de bossa.
De veritat resulta tot molt entranyable. Tindrian que haber fet aquesta plaça 25 anys enrrera, perque era del tot necesaria.Ara som un poble com cal. No com els degrasciats d'Artes que non tene ni un duro de reformar la seva. En fí, la pregunta del millón "CUANT HA COSTAT LA BROMETA" Com que suposo en informació reservada ho sabren dintra de 50 anys un cop descalificada. Jo afortunadement no ho sabré EPD

NIFUNIFA

Nombre de missatges : 21
Registration date : 27/05/2008

Tornar a dalt Ir abajo

I LA NOVA PLAÇA???? Empty Re: I LA NOVA PLAÇA????

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum