ELS HABITANS DE CALDERS SOM"TONTOS"

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo

ELS HABITANS DE CALDERS SOM"TONTOS"

Missatge  NIFUNIFA el Dv Gen 09, 2009 9:46 pm

Ja estem acostumats que les persones d'aquest pais i especialment d'Espanya,els nostres
governans ens preguin per "tontos i no cal destacarne cap perque a tots els podem ficar
al mateix sac. Pero esta clar cuan ens prenen per "TONTOS" desde casa nostre com es el
Ajuntament i en concret per part del seu President i Alcalde, com que afecta a menys gent
aixo ja l'hi dol mes a alguns. Dic alguns, perque ya es habitual que sembla ser hi ha un tónica
de conformisme latent entre els veins (perdó clients)de Calders, ni que sels toqui la butxaca
ni que els tracti de tontos. Pero bè, jo no soc ningú per recriminar a ningú la seva forma de
pensar o actuar. Simplement vui donar la meva modesta opinió, ja que em sento plenament
aludit i afectat. En part penso que hi ha por. La gent está com encungida Nomes parla de
algunas coses del poble d'amagat i en petit grup, no a las botiges com diu algún Regidor.
En tot cas ens governa els qui la majoria a votat , pero una cosa tenen de tenir en compte
el govenants, que aixo no els dona dret a fer el que vulgin. En tot cas esteríam devant de
una dictadura pura i dura.
Bé anen al tema que ens opcupa. En Acte de Sesió de Plens del Plé de L'Ajuntament
nº 6/2008 del 11-11-2008 el Sr. Sanchez fa referencia al increment del IBI (Impost de
Bens Inmobles) el Sr. Alcalde l'hi respon textualment " L'IBI es la meitad del ingressos
ordinaris, descomptant les subencions. Si el rebaixem la GENT NO HI NOTARÁ RES
però L'Ajuntament sí" A les horas el mes tonto del poble, es pregunta? Anem a veura,
en 5 anys m'he auràn incrementat el rebut de l'Ibi un cop pagat el 2009 del ordre d
un 100%. Aixo es no notari??? Dons he arribat a la conclusió que hi ha veins amb molts
de duros, en cas contrari no ho entenc. Mai es pot parlar de economies a nom dels altres.
Per favor, no vui discutir si en mes car que altres pobles, simplement perqué no val la
pena, pero si am sab molt de greu que em senti tractat com el que em penso que no soc.
Per altre part, sempra m'havian ensenyat cuan estudiaba, que un Ajuntament el formaba
part tots els residens i nombraba cada quatre anys uns representants (feina mai agraida,
pero alguns els hi agrada molt el poder). Sembla ser que ara es gestiona com
una empresa privada, perque clar, uns ho notan i altres no. El problema dels
governs en general, que que hi ha molts que nomès han estudiat lletres o ciencias,
i pocs saben fer números i a casa nostre no es una excepció. El poc que saben de
economía es la familiar, i en molts casos encara la porta la parella O no??? Només
cal veura las puntuacións que treuan en enquestas un partit politic. Suspens total.
No arriben ni a aprovats. Parlan de diners. Ja s'ha trovat el/la culpable que va costar
al eraldi public 24/25.000,- Euros en concepte de recarrer de demora per no haver pagat
a temps a un proveidor??. A una empresa quansevol, sigui un error conscient o
in-conscient, tens el 100% de posibilitats que et diguin, aquí tè el finiquito i demá
no torni.Pau-sibé.Qui son els culpables?? Dons tots (inclosa oposició) que formen part dels
Plens Potser la única forma de saber el qui s'ha polit la meva part propocional, es anar
a un jutjat, esbrinaro i donaro a coneixer a la prensa. Doncs tots els que formen part del
Plé. Els contribuients son tots i hes de obligat cumpliment que es depurin responsibilitats
i nosaltres está informats, perque hi ha una cosa ,que el 100% de les font d'ingresos de
quansevol L'ajuntament son del ciutans, ya siguin del propi Municipi, Generalitat, Diputació,
Govern Central etc. Els calés tots surten del mateix lloc i van a parar a dferents calaixos.
Atentament "EL TONTO DEL POBLE"

NIFUNIFA

Nombre de missatges : 21
Registration date : 27/05/2008

Veure perfil de l'usuari

Tornar a dalt Ir abajo

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt